Tarikh | :22 Disember 2017 |
Masa | : 3.00 petang- 4.00 petang |
Lokasi | : Pusat Internet Bunut Payong |
Peserta | : 8 orang |
Tujuan | |
Tujuan utama program ialah bersempena dengan Hari Natal, peserta diberi pendedahan tentang perayaan berlainan kaum bagi rakyat lain di Malaysia. Memberi Pendedahan mengenai permainan online dalam pembelajaran dimana peserta hendaklah menyelesaikannya menggunakan pemikiran IQ masing-masing. |
|
Aktiviti | |
|
|
Tarikh | :14 Disember 2017 |
Masa | : 3.00 petang- 5.00 petang |
Lokasi | : Pusat Internet Bunut Payong |
Peserta | : 9 orang |
Tujuan | |
Tujuan utama program ialah memberi penerangan dan penjelasan tentang Dashboard Komuniti dalam aplikasi Dashboard Komuniti yang boleh dimuat turun dari Google Play Store (Android) atau Apple Store (IOS) kepada 9 peserta golongan pelajar sekolah rendah, dan menengah. |
|
Aktiviti | |
|
|
Tarikh | :9 Disember 2017 |
Masa | : 3.00 petang- 5.00 petang |
Lokasi | : Pusat Internet Bunut Payong |
Peserta | : 18 orang |
Tujuan | |
Tujuan utama program ialah memberi penerangan dan penjelasan tentang Dashboard Komuniti dalam aplikasi Dashboard Komuniti yang boleh dimuat turun dari Google Play Store (Android) atau Apple Store (IOS) kepada 18 peserta golongan pelajar sekolah rendah, dan menengah. |
|
Aktiviti | |
|
|
Tarikh | : 14 Disember 2017 |
Masa | :3.00 petang- 5.00 petang |
Lokasi | : Pusat Internet Bunut Payong |
Peserta | : 9 orang |
Tujuan | |
Tujuan utama program ialah bersempena dengan hari sambutan Maulidur Rasul dimana diperingati oleh umat islam pada bulan Rabi'ul Awwal , bulan ketiga didalam kalendar islam. Maulidur rasul turut dikenali sebagai Maulud Nabi di Malaysia , dan biasanya akan dipenuhi dengan ceramah agama serta bacaan ayat suci al-Quran. |
|
Aktiviti | |
|
|
Tarikh | : 6 Disember 2017 |
Masa | : 5.00 petang- 6.00 petang |
Lokasi | : Pusat Internet Bunut Payong |
Peserta | : 10 orang |
Tujuan | |
Program ini dihadiri seramai 10 orang pelajar sekolah rendah dan menengah. Tujuan utama program bertujuan memberi pendedahan mengenai permainan ICT secara online. Disamping itu, ia menguji tahap pemikiran peserta dalam menyelesaikan soalan yang diberi dalam tempoh masa yang ditetapkan. |
|
Aktiviti | |
|
|